Αισθάνομαι ευτυχής που δημιούργησα μία μεγάλη παρέα ανθρώπων, οι οποίοι ξυπνούν το πρωί και αισθάνονται την ανάγκη να επικοινωνήσουν μεταξύ τους.
Ήταν και είναι ανάγκη μου να δημιουργηθεί μία δεύτερη οικογένεια. Στον μεγάλο πυρήνα της ομάδας το κατάφερα και συνεχίζω. Εκτός αυτού, τα μέλη στενοχωριούνται όταν περάσουν μέρες και δεν έχουμε βρεθεί.
Για αυτόν τον λόγο, εκτός από τη συνάντησή μας στις 4/7/2026, ημέρα Σάββατο, στην πισίνα του Radisson Blu Park, όπου θα πιούμε το ποτό μας και με νέα μέλη, τη Δευτέρα 29/6/2026 στις 20:30, θα περάσουμε το βράδυ μας στο στέκι μας πλέον, στην καταπράσινη Πλατεία Βραζιλίας, στη συμβολή των οδών Παπαδιαμαντοπούλου και Μιχαλακοπούλου, πολύ κοντά στη στάση μετρό Μέγαρο Μουσικής.
Για τη σωστή οργάνωση του event, παρακαλώ ενημερώστε εδώ μέχρι το απόγευμα του Σαββάτου 27 Ιουνίου.
Σας ευχαριστώ.
Καλή αντάμωση,
Αλέξανδρος Κατρανάς
