Η παρέα του ΠΟΤΕ ΜΟΝΑΞΙΑ δίνει ραντεβου

ΟΙ ΝΥΧΤΕΣ "ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑΣΕΜΙ"….

Καθως οι νύχτες στην πολη έχουν αρχίσει να "μυρίζουν γιασεμί" κανένας δεν θέλει να μένει μόνος του στο σπίτι.

Σας περιμένω λοιπόν την Παρασκευή 12 Ιουνίου στις 8.30 μμ. στο γνωστό πλέον στέκι μας, στο Bar Iguasu Athens στην καταπράσινη πλατεία Βραζιλίας.

Η παρέα του ΠΟΤΕ ΜΟΝΑΞΙΑ δίνει ραντεβου εκεί για ένα δροσερό ποτο, για να απολαύσουμε τη βραδια, για να πούμε τα νέα μας και φυσικά για να καλωσορίσουμε τους καινούριους φίλους που ηρθαν προσφατα στην παρέα μας.

Στο παρακάτω link θα βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε ώστε να βρείτε εύκολα που βρίσκεται και πως θα έρθετε. Σημειώστε ότι η πλατεία αυτη βρίσκεται στη συμβολή των οδών Παπαδιαμαντοπούλου και Μιχαλακοπούλου στα Ιλίσια πολύ κοντά στο Σταθμό του Μετρό Μέγαρο Μουσικής.

https://share.google/FCW4Nhn4qBmJ0AdP4

Σας ευχαριστώ…
Καλή αντάμωση!

Αλέξανδρος Κατρανας

Κάνε το πρώτο βήμα.

Δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο από την καλή σου διάθεση. Έλα κι εσύ στην παρέα μας και ανακάλυψε πώς η ζωή γίνεται πιο όμορφη όταν τη ζεις μαζί με άλλους.

τηλ. 6972149955 
email: potemonaxia.com@gmail.com